نقد و بررسی بازی MotorStorm:Apocalypse برای PS3
 
***دختر و پسر***
 
 


صدا : موزیك های بازی با بهترین روش ها و توسط افراد مجرب و صاحب نام ضبط شده اند و استودیوی Abbey Road بهترین امكانات را برای این افراد تأمین كرده است ، دوبله هم خوب است و چیز خاصی ندارد ، صدای انفجارها و تخریب ها خوب و طبیعی از آب در آمده كه طبیعی بودن بازی را افزایش می دهد ، موقعیت بازی و ریتم موزیك ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

گیم پلی : قسمت های قبلی سری بازیهای MotorStorm بیشتر بر پایه حالت مسابقه ای بودند و اكشن جنبه ی تفریحی داشت ولی در این نسخه از بازی اكشن بر بازی احاطه دارد و به پایان رساندن مراحل كمترین توجه را می طلبد ، هوش مصنوعی مشكلات اساسی ای دارد كه ارزش گیم پلی را تحت تأثیر قرار می دهد ، كوبیدن به ماشین های رقیب و از جاده خارج كردنشان در زمین و هوا واقعا جذاب است ولی این جذابیت تنها یكی دو ساعت باقی می ماند و اینگونه حركات را باید آنقدر انجام دهید كه از چشمتان بیافتند ، بازی دارای سه شخصیت است كه باید با هر كدام یكبار بازی را به پایان برسانید ، همین سه شخصیت و تكراری بودن مسیرهای مسابقه باعث تكراری شدن بیش از حد مسیرها شده است.

داستان : روایت داستان خیلی ساده است چون خود داستان هم ساده است و چیز چندان جالبی ندارد . اگر داستان را بی خیال شوید می توانید با نگاه یك بازی ماشین سواری به آن نگاه كنید ولی چون حالت داستانی وجود دارد انتظارات از این عنوان بالاتر می رود ولی داستان به هیچ عنوان ارزش توجه را ندارد . سازندگان از قسمت های بی ربط داستان برای اتصال قسمت های بی ربط گیم پلی به هم استفاده كرده اند كه ضعف داستان پردازی استودیوی Evolution را نشان می دهد . حالت داستانی بوسیله سه شخصیت قابل بازی به نام های Mash , Tyler و Big Dog و در سه بخش و سه درجه سختی مختلف روایت می شود كه تفاوت چندانی با هم ندارند و هر كدام داستان دیگری را به شكلی دیگر روایت می كند . همانطور كه گفته شد نباید از بخش داستانی بازی انتظار بالایی داشته باشید و همین كه با نگاه یك بازی ماشین سواری ساده به MotorStorm : Apocalypse نگاه كنید لذت بیشتری خواهید برد .

حالت چند نفره : حالت چند نفره آنلاین این بازی با بهترین های این سبك می تواند رقابت كند . مشكلات هوش مصنوعی و به تبع آن مشكلات عدیده ی تكراری شدن در بخش آنلاین وجود ندارد . با انجام مسابقات و یا شرط بندی روی دیگر مسابقات می توانید Chip دریافت كنید كه با این چیپ ها توانایی افزایش امكانات ماشین خود را بدست می آورید . حالت چند نفره در حالت آفلاین نیز وجود دارد به این صورت كه می توانید تا چهار نفر به رقابت بپردازید كه در این صورت صفحه به چهار قسمت تقسیم می شود و می توانید بیشتر از حالت تك نفره از آن لذت ببرید .

نكات مثبت : طراحی مراحل عالی ، موزیك و صداگذاری خوب ، سرعت فریم پایدار ، حالت آنلاین عالی ، تأثیر تخریب ها و انفجارها بر روند مسابقات ، گیم پلی سریع .

نكات منفی : لودینگ های بیش از حد طولانی ، جلوه های فنی ضعیف ، داستان كلیشه ای و تكراری ، هوش مصنوعی ضعیف ، خیلی زود تكراری می شود.



سبك : Racing

سازنده : Evolution Studios

ناشر : Sony

درجه سنی : 12+


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bbnews و آدرس bbnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 42313
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 42313
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید